Oma tilaus

Muokkaa/Peruuta/tilaa tuote tai tuotteet

Kun tilaus on tehty, se käsitellään mahdollisimman nopeasti ja huolellisesti, eikä sitä valitettavasti voi enää muuttaa tai perua. Jos olet valinnut väärän mallin tai koon, voit palauttaa tuotteen heti sen saatuasi. Katso palautuskäytäntömme. Jos haluat tilata lisää tuotteita, tee uusi tilaus verkkokaupassamme.

Lähetyksen seuranta ja jäljitys

Heti, kun tilauksesi on lähetetty, tarjoamme sinulle pääsyn kuriirimme seurantaan verkossa. Siitä löydät ajantasaisimmat saatavissa olevat tiedot. Huomioi, että voi kestää jopa 24 tuntia sähköpostiviestin vastaanottamisesta ennen kuin verkkoseuranta on nähtävissä. Tarkastellaksesi verkkoseurantaa katso seuraavat kolme vaihtoehtoa:

  • Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiviestin, joka sisältää linkin kuljetusyhtiön verkkoseurantaan.
  • Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit myös mennä Tilaushistoriaasi Omalla tilillä. Mene sen tilauksen tietoihin, jota haluat seurata, ja napsauta seurantanumeroa Tilausnumero-sarakkeessa. Tämä vie sinut uljetusyhtiön verkkosivustolle.
  • Rekisteröimättömänä asiakkaana voit seurata tilaustasi täällä; täytä alle tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme iso kirjainta esim. 00012345CEU) sekä laskutuksessa mainittu sukunimi. Ohjaudut tilaussivullesi, josta voit klikata “track shipment” jolloin päädyt kuljetusliikkeen nettisivulle.

Seuraa tilausta tai palauta tuotteita

mistä näen tilausnumeroni?

Mistä näen tilausnumeroni?

Hups

Emme löytäneet tilausta. Yritä uudelleen.

Lasku

Laskusi lähetetään sinulle erillisessä sähköpostiviestissä. Huomaa, että toistaiseksi ei ole mahdollista antaa erillistä laskutusosoitetta.

Turvallisuus

Luotamme tarjoamaamme maksuturvallisuuteen. Jokainen maksu käsitellään automaattisesti maksutiedoille turvallisessa ja suojatussa ympäristössä.

Tuplatilaus

Jos saat useita tilausvahvistuksia eri tilausnumeroilla, olet tehnyt vähintään kaksi tilausta. Ellei tämä ollut tarkoituksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu.