Palautukset

Vaihdot

Valitettavasti Crocs™ ei voi toistaiseksi vaihtaa mitään tuotteita. Paras tapa saada uusi tuote on aloittaa palautus (ohjeet saat napsauttamalla tästä ja tehdä uusi tilaus.

Palautuspyyntö

Ellet ole jostakin syystä tyytyväinen ostokseesi, voit aina palauttaa käyttämättömät tuotteet 90 päivän kuluessa. Emme valitettavasti voi kattaa tuotteiden toimituskustannuksia palautettaessa varastollemme Alankomaissa. Mikäli tuotteita ei todeta rikkinäisiksi, tai muuten laaduiltaan puutteelliseksi, palautuskustannukset määräytyvät Postin hinnaston mukaan.

Jos olet rekisteröitynyt asiakas, kirjaudu tilillesi pyytääksesi palautusta.

Jos olet tilannut vieraana, kirjoita tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme isoa kirjainta, esim. 00012345CFI) ja laskutus sukunimesi kuten tilausvahvistuksessasi alla kuvattuihin kenttiin:

Maksunpalautukset

Saat täyden hyvityksen tilauksesta maksetusta ostohinnasta ja kuljetuskustannuksesta keskimäärin kymmenen päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet alkuperäisen tuotteen tai alkuperäiset tuotteet. Hyvitys maksetaan alkuperäiselle kortille/tilille. Palautuksiin liittymättömien hyvitysten käsittely vie myös noin kymmenen arkipäivää. Asiakas maksaa palautuksen Suomessa sijaitsevaan välivarastoon postin hinnoittelun mukaisesti. Crocs maksaa palautuksen sieltä eteenpäin päävarastoon Rotterdamiin, Hollantiin. Kun tilauksesi on vastaanotettu varastollamme, maksunpalautus suoritetaan sinulle automaattisesti.

Palautuskuljetuskustannukset

Ellet ole jostakin syystä tyytyväinen ostokseesi, voit aina palauttaa käyttämättömät tuotteet 90 päivän kuluessa. Asiakas maksaa palautuksen Suomessa sijaitsevaan välivarastoon postin hinnoittelun mukaisesti. Crocs maksaa palautuksen sieltä eteenpäin päävarastoon Rotterdamiin, Hollantiin. Kun tilauksesi on vastaanotettu varastossamme, maksunpalautus suoritetaan sinulle automaattisesti.

Tuotteen takuu

Ole hyvä ja tarkista toimituksesi sisältö sen saapuessa. Jos olet saanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kuvaile vika lyhyesti.

Crocs™-jalkineiden takuu koskee materiaali- ja valmistusvikoja ja on voimassa 90 päivää tuotteen vastaanottamisesta. Jos tänä aikana ilmenee jokin vika, ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalveluumme. Arvioimme pyyntösi ja päätämme, korvataanko tai palautetaanko tuote vai hyvitetäänkö ostohinta (mukaan lukien kuljetuskustannukset).

Huomaa: Älä palauta viallista tuotetta tai viallisia tuotteita ennen kuin saat lisäohjeita. Lisätietoja on yleisissä myyntiehdoissamme..

Palautuskäytäntö ja -ohjeet

Ellet ole jostakin syystä tyytyväinen ostokseesi, voit aina palauttaa käyttämättömät tuotteet 90 päivän kuluessa.

Vaihdot

Valitettavasti Crocs™ ei voi toistaiseksi vaihtaa mitään tuotteita. Paras tapa saada uusi tuote on aloittaa palautus (ohjeet saat napsauttamalla tästä ja tehdä uusi tilaus.

Palautuspyyntö
Palautuksen voi tehdä 90 päivän kuluessa toimituksesta. Helpoin tapa tehdä se on käyttää alla olevaa RMA-prosessia. Tämän avulla Crocs™ voi käsitellä palautuksesi ja hyvityksesi asianmukaisesti:

Jos olet rekisteröitynyt asiakas:
  1. Kirjaudu tilillesi.
  2. Valitse tilaus, jolta haluat palauttaa.
  3. Siirry kohtaan aloita uusi palautus tilaukselleni sivun oikeassa laidassa.
  4. Valitse tuote tai tuotteet, jotka haluat palauttaa.
  5. Vahvista palautuspyyntösi.
  6. Sinulle lähetetään sähköpostitse linkki, palautusetikettiin sekä lisäohjeet.
  7. Lähetä tuote tai tuotteet takaisin käyttämällä sinulle lähetettyä palautusetikettiä.
  8. Saat täyden hyvityksen tilauksesta maksetusta ostohinnasta ja kuljetuskustannuksesta keskimäärin kymmenen päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet alkuperäisen tuotteen tai alkuperäiset tuotteet. Hyvitys maksetaan alkuperäiselle kortille/tilille. Jos maksoit tilauksesi pankkisiirrolla (Paytrail), palautuksessa kestää pidempään, sillä palautus täytyy tehdä käsin. Ole hyvä ja täytä oheiseen lomakkeeseen tilinumerosi (IBAN & BIC) ja omasi sekä pankkisi osoite, ja lähetä se sähköpostitse osoitteeseen websales@crocs.fi. Lomakkeen löydät täältä.

Jos olet tilannut vieraana:
  1. Napsauta palautuspyyntölinkkiä sen verkkosivun alaosasta, jolta tilasit.
  2. Täytä tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme isoa kirjainta, esim. 01234567CFI) ja laskutussukunimi kuten tilausvahvistuksessasi.
  3. Siirry kohtaan aloita uusi palautus tilaukselleni sivun oikeassa laidassa.
  4. Valitse tuote tai tuotteet, jotka haluat palauttaa.
  5. Vahvista palautuspyyntösi.
  6. Sinulle lähetetään sähköpostitse linkki palautusetikettiin sekä lisäohjeet.
  7. Lähetä tuote tai tuotteet takaisin käyttämällä sinulle lähetettyä palautusetikettiä.
  8. Saat täyden hyvityksen tilauksesta maksetusta ostohinnasta ja kuljetuskustannuksesta keskimäärin kymmenen päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet alkuperäisen tuotteen tai alkuperäiset tuotteet. Hyvitys maksetaan alkuperäiselle kortille/tilille. Jos maksoit tilauksesi pankkisiirrolla (Paytrail), palautuksessa kestää pidempään, sillä palautus täytyy tehdä käsin. Ole hyvä ja täytä oheiseen lomakkeeseen tilinumerosi (IBAN & BIC) ja omasi sekä pankkisi osoite, ja lähetä se sähköpostitse osoitteeseen websales@crocs.fi. Lomakkeen löydät täältä.

Huomaa: Jos olet saanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa websales@crocs.fi ja kuvaile vika lyhyesti. Älä palauta viallista tuotetta tai viallisia tuotteita ennen kuin saat lisäohjeita.

Tuotteen takuu

Ole hyvä ja tarkista toimituksesi sisältö sen saapuessa. Jos olet saanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kuvaile vika lyhyesti.

Crocs™-jalkineiden takuu koskee materiaali- ja valmistusvikoja ja on voimassa 90 päivää tuotteen vastaanottamisesta. Jos tänä aikana ilmenee jokin vika, ota yhteyttä osoitteeseen websales@crocs.fi. Arvioimme pyyntösi ja päätämme, korvataanko tai palautetaanko tuote vai hyvitetäänkö ostohinta (mukaan lukien kuljetuskustannukset).

Huomaa: Älä palauta viallista tuotetta tai viallisia tuotteita ennen kuin saat lisäohjeita. Lisätietoja on yleisissä myyntiehdoissamme..