Yleisimpiin kysymyksiin

Löydät vastauksia jäljempää tai voit ottaa yhteyttä meihin, niin autamme sinua.

Tilaustiedot ja seuranta

Lähetyksen seuranta ja jäljitys

Heti, kun tilauksesi on lähetetty, tarjoamme sinulle pääsyn kuriirimme seurantaan verkossa. Siitä löydät ajantasaisimmat saatavissa olevat tiedot. Huomioi, että voi kestää jopa 24 tuntia sähköpostiviestin vastaanottamisesta ennen kuin verkkoseuranta on nähtävissä.
Tarkastellaksesi verkkoseurantaa katso seuraavat vaihtoehtoa:

  • Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiviestin, joka sisältää linkin kuljetusyhtiön verkkoseurantaan.

  • Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit myös mennä Tilaushistoriaasi Omalla tilillä. Mene sen tilauksen tietoihin, jota haluat seurata, ja napsauta seurantanumeroa Tilausnumero-sarakkeessa. Tämä vie sinut uljetusyhtiön verkkosivustolle.

Muokkaa / Peruuta / tilaa tuote tai tuotteet

Muokkaa/Peruuta/tilaa tuote tai tuotteet

Kun tilaus on tehty, se käsitellään mahdollisimman nopeasti ja huolellisesti, eikä sitä valitettavasti voi enää muuttaa tai perua. Jos olet valinnut väärän mallin tai koon, voit palauttaa tuotteen heti sen saatuasi. Katso palautuskäytäntömme. Jos haluat tilata lisää tuotteita, tee uusi tilaus verkkokaupassamme.

Lasku

Lasku

Laskusi lähetetään sinulle erillisessä sähköpostiviestissä. Huomaa, että toistaiseksi ei ole mahdollista antaa erillistä laskutusosoitetta.

Turvallisuus

Turvallisuus

Luotamme tarjoamaamme maksuturvallisuuteen. Jokainen maksu käsitellään automaattisesti maksutiedoille turvallisessa ja suojatussa ympäristössä.

Kaksoistilaus

Tuplatilaus

Jos saat useita tilausvahvistuksia eri tilausnumeroilla, olet tehnyt vähintään kaksi tilausta. Ellei tämä ollut tarkoituksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu.

Saatavuus

Saatavuus

Varaston täydennyksen vuoksi on mahdollista, että etsimäsi malli ei ole enää saatavissa verkossa.
Tietyn mallin saatavuuskyselyissä ota yhteyttä suoraan osoitteeseen asiakaspalveluumme saadaksesi tietää, koska mallisi palaa valikoimaan.

Koonmääritys

Koonmääritys

Kaikki verkkosivustolla näytetyt koot ovat UK/EU-kokoja, mutta koot kengissäsi ja laskussasi ovat yhdysvaltalaisia kokoja. Lisätietoja Crocsin™ kenkäkoista ja kokojen vertailusta on kätevässä sovitusoppaassamme:

Materiaali (Croslite)

Materiaali (Croslite)

Kaikki Crocs™ -kengät on suunniteltu ja valmistettu käyttäen patentoimaamme umpisoluhartsia , Croslitea™, tekniikkaa, joka antaa jokaiselle kenkäparille Crocsien™ käyttäjien tunteman ja rakastaman pehmeyden, miellyttävyyden, keveyden, tahrimattomuuden ja hajuneston.

Kuumuus: älä altista Crocs™-kenkiäsi kovalle kuumuudelle tai voimakkaalle auringonvalolle pitkiä aikoja. Crocsin PCCR-materiaalin ainutlaatuisten ominaisuuksien vuoksi korkeat lämpötilat saattavat aiheuttaa kenkien vääntymistä.

Crocs-kengät pitäisi pestä ainoastaan käsin. Jos mallissa on vuori, on suositeltavaa laittaa vuorikangas verkkokankaiseen pesupussiin tai valita hienopesu (maks. 30 °), jos käytät pyykinpesukonetta. Crocsien puhdistus pesukoneella on omalla vastuullasi.

Remmit ja niitit

Remmit ja niitit

Palautusoikeutesi ja takuun mukaisten oikeuksiesi lisäksi, jos niitti rikkoutuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalveluumme ja ilmoita pyynnössäsi tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme isoa kirjainta, esim. 01234567CFI) tai myymälä, josta ostit Crocs™-kenkäsi ja kenkien koko, väri ja malli. Lähetämme sinulle niitit maksutta, jos niitä on saatavissa. Ongelmat remmien kanssa kuuluvat tuotteen takuun piiriin.

Tuotteen takuu

Tuotteen takuun

Ole hyvä ja tarkista toimituksesi sisältö sen saapuessa. Jos olet saanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa ja kuvaile vika lyhyesti.

Crocs™-jalkineiden takuu koskee materiaali- ja valmistusvikoja ja on voimassa 90 päivää tuotteen vastaanottamisesta. Jos tänä aikana ilmenee jokin vika, ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalveluumme. Arvioimme pyyntösi ja päätämme, korvataanko tai palautetaanko tuote vai hyvitetäänkö ostohinta (mukaan lukien kuljetuskustannukset).

Huomaa: Älä palauta viallista tuotetta tai viallisia tuotteita ennen kuin saat lisäohjeita. Lisätietoja on yleisissä myyntiehdoissamme.

Valmistusmaa

Valmistusmaa

Crocs™-jalkineet valmistetaan Kiinassa, Italiassa, Meksikossa, Vietnamissa tai Bosniassa.

Maksutavat

Maksutavat

Maksutavat Maat
MasterCard Kaikki
VISA Kaikki
PayPal Kaikki
American Express Kaikki
DIRECTebanking AT,BE,DE
MisterCash BE
GiroPay DE
Maestro Iso-Britannia ja Pohjois-Irlanti
iDEAL NL
Verkkomaksu (Entercash) FI

Maksunpalautukset

Maksunpalautukset

Saat täyden hyvityksen tilauksesta maksetusta ostohinnasta ja kuljetuskustannuksesta keskimäärin kymmenen päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet alkuperäisen tuotteen tai alkuperäiset tuotteet. Hyvitys maksetaan alkuperäiselle kortille/tilille. Palautuksiin liittymättömien hyvitysten käsittely vie myös noin kymmenen arkipäivää. Asiakas maksaa palautuksen Suomessa sijaitsevaan välivarastoon postin hinnoittelun mukaisesti. Crocs maksaa palautuksen sieltä eteenpäin päävarastoon Rotterdamiin, Hollantiin. Kun tilauksesi on vastaanotettu varastollamme, maksunpalautus suoritetaan sinulle automaattisesti.

Kuljetuskustannus

Toimitusmaat / kuljetuskustannus / toimitusajat / kuljetusyhtiö

Maat Kuljetuskustannukset Toimitusaika Kuriiri
Suomi € 6.95 4 – 6 arkipäivää GLS


Toimitukset muihin maihin osoitteesta www.crocs.eu



Huomaa:
• Valitettavasti emme pysty toimittamaan saarille.
• Emme tee toimituksia postilokeroihin.

Lähetyksen seuranta ja jäljitys

Lähetyksen seuranta ja jäljitys

Heti, kun tilauksesi on lähetetty, tarjoamme sinulle pääsyn kuriirimme seurantaan verkossa. Siitä löydät ajantasaisimmat saatavissa olevat tiedot. Huomioi, että voi kestää jopa 24 tuntia sähköpostiviestin vastaanottamisesta ennen kuin verkkoseuranta on nähtävissä.
Tarkastellaksesi verkkoseurantaa katso seuraavat kolme vaihtoehtoa:

  • Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiviestin, joka sisältää linkin kuljetusyhtiön verkkoseurantaan.
  • Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit myös mennä Tilaushistoriaasi Omalla tilillä. Mene sen tilauksen tietoihin, jota haluat seurata, ja napsauta seurantanumeroa Tilausnumero-sarakkeessa. Tämä vie sinut uljetusyhtiön verkkosivustolle.
  • Ellet ole rekisteröitynyt asiakas, voit seurata tilaustasi napsauttamalla Seuraa ja jäljitä -linkkiä kotisivun alaosassa. Täytä tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme isoa kirjainta, esim. 01234567CFI) ja laskutussukunimi. Oikealla puolella on seurantalinkki, joka vie sinut kuljetusyhtiön verkkosivustolle.

Lähetysmaa

Lähetysmaa

Kaikki Crocs™-tuotetilaukset lähetetään Alankomaista.

Palautuspyyntö

Palautuspyyntö

Ellet ole jostakin syystä tyytyväinen ostokseesi, voit aina palauttaa käyttämättömät tuotteet 90 päivän kuluessa. Emme valitettavasti voi kattaa tuotteiden toimituskustannuksia palautettaessa varastollemme Alankomaissa. Mikäli tuotteita ei todeta rikkinäisiksi, tai muuten laaduiltaan puutteelliseksi, palautuskustannukset määräytyvät Postin hinnaston mukaan.

Jos olet rekisteröitynyt asiakas, kirjaudu tilillesi pyytääksesi palautusta.

Jos olet tilannut vieraana, kirjoita tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme isoa kirjainta, esim. 00012345CFI) ja laskutus sukunimesi kuten tilausvahvistuksessasi alla kuvattuihin kenttiin:

Maksunpalautukset

Palautuskuljetuskustannukset

Ellet ole jostakin syystä tyytyväinen ostokseesi, voit aina palauttaa käyttämättömät tuotteet 90 päivän kuluessa. Asiakas maksaa palautuksen Suomessa sijaitsevaan välivarastoon postin hinnoittelun mukaisesti. Crocs maksaa palautuksen sieltä eteenpäin päävarastoon Rotterdamiin, Hollantiin. Kun tilauksesi on vastaanotettu varastossamme, maksunpalautus suoritetaan sinulle automaattisesti.

Vaihdot

Vaihdot

Valitettavasti Crocs™ ei voi toistaiseksi vaihtaa mitään tuotteita. Paras tapa saada uusi tuote on aloittaa palautus (ohjeet saat napsauttamalla tästä) ja tehdä uusi tilaus.

Palautuskäytäntö ja -ohjeet

Palautuskäytäntö ja -ohjeet

Ellet ole jostakin syystä tyytyväinen ostokseesi, voit aina palauttaa käyttämättömät tuotteet 90 päivän kuluessa.

Vaihdot

Valitettavasti Crocs™ ei voi toistaiseksi vaihtaa mitään tuotteita. Paras tapa saada uusi tuote on aloittaa palautus ja tehdä uusi tilaus.

Palautuspyyntö
Palautuksen voi tehdä 90 päivän kuluessa toimituksesta. Helpoin tapa tehdä se on käyttää alla olevaa RMA-prosessia. Tämän avulla Crocs™ voi käsitellä palautuksesi ja hyvityksesi asianmukaisesti:

Jos olet rekisteröitynyt asiakas:
  1. Kirjaudu tilillesi.
  2. Valitse tilaus, jolta haluat palauttaa.
  3. Siirry kohtaan aloita uusi palautus tilaukselleni sivun oikeassa laidassa.
  4. Valitse tuote tai tuotteet, jotka haluat palauttaa.
  5. Vahvista palautuspyyntösi.
  6. Sinulle lähetetään sähköpostitse linkki, palautusetikettiin sekä lisäohjeet.
  7. Lähetä tuote tai tuotteet takaisin käyttämällä sinulle lähetettyä palautusetikettiä.
  8. Saat täyden hyvityksen tilauksesta maksetusta ostohinnasta ja kuljetuskustannuksesta keskimäärin kymmenen päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet alkuperäisen tuotteen tai alkuperäiset tuotteet. Hyvitys maksetaan alkuperäiselle kortille/tilille. Jos maksoit tilauksesi pankkisiirrolla (Paytrail), palautuksessa kestää pidempään, sillä palautus täytyy tehdä käsin. Ole hyvä ja täytä oheiseen lomakkeeseen tilinumerosi (IBAN & BIC) ja omasi sekä pankkisi osoite, ja lähetä se sähköpostitse osoitteeseen websales@crocs.fi. Lomakkeen löydät täältä.

Jos olet tilannut vieraana:
  1. Napsauta palautuspyyntölinkkiä sen verkkosivun alaosasta, jolta tilasit.
  2. Täytä tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme isoa kirjainta, esim. 01234567CFI) ja laskutussukunimi kuten tilausvahvistuksessasi.
  3. Siirry kohtaan aloita uusi palautus tilaukselleni sivun oikeassa laidassa.
  4. Valitse tuote tai tuotteet, jotka haluat palauttaa.
  5. Vahvista palautuspyyntösi.
  6. Sinulle lähetetään sähköpostitse linkki palautusetikettiin sekä lisäohjeet.
  7. Lähetä tuote tai tuotteet takaisin käyttämällä sinulle lähetettyä palautusetikettiä.
  8. Saat täyden hyvityksen tilauksesta maksetusta ostohinnasta ja kuljetuskustannuksesta keskimäärin kymmenen päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet alkuperäisen tuotteen tai alkuperäiset tuotteet. Hyvitys maksetaan alkuperäiselle kortille/tilille. Jos maksoit tilauksesi pankkisiirrolla (Paytrail), palautuksessa kestää pidempään, sillä palautus täytyy tehdä käsin. Ole hyvä ja täytä oheiseen lomakkeeseen tilinumerosi (IBAN & BIC) ja omasi sekä pankkisi osoite, ja lähetä se sähköpostitse osoitteeseen websales@crocs.fi. Lomakkeen löydät täältä.

Huomaa: Jos olet saanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kuvaile vika lyhyesti. Älä palauta viallista tuotetta tai viallisia tuotteita ennen kuin saat lisäohjeita.

Tuotteen takuu

Ole hyvä ja tarkista toimituksesi sisältö sen saapuessa. Jos olet saanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kuvaile vika lyhyesti.

Crocs™-jalkineiden takuu koskee materiaali- ja valmistusvikoja ja on voimassa 90 päivää tuotteen vastaanottamisesta. Jos tänä aikana ilmenee jokin vika, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Arvioimme pyyntösi ja päätämme, korvataanko tai palautetaanko tuote vai hyvitetäänkö ostohinta (mukaan lukien kuljetuskustannukset).

Huomaa: Älä palauta viallista tuotetta tai viallisia tuotteita ennen kuin saat lisäohjeita. Lisätietoja on yleisissä myyntiehdoissamme.

Oma tili

Oma tili

Rekisteröidy maksuttomalle tilille saadaksesi paremman näkymän kaikkiin tilauksiisi. Voit myös hallinnoida henkilökohtaisia asetuksiasi, kuten yhteys-, toimitus- ja maksutietojasi.

Jos haluat luoda tilin, napsauta tästä.

Huomaa: Se, että olet tilannut uutiskirjeen, ei tarkoita sitä, että olet luonut tilin. Samaten tilauksen tekeminen ei luo tiliä automaattisesti.

Jos olet unohtanut sisäänkirjautumissalasanasi, napsauta tästä pyytääksesi uuden.

Kuponkikoodit

Kuponkikoodit

Kuponkikoodi on hyvä tapa säästää rahaa verkko-ostoksilla. Se on erikoiskoodi, jonka annat kassalla saadaksesi alennuksen välittömästi. Olemassa olevat koodit kannattaa kopioida ja liittää ostoskorissa.

Kun annat voimassa olevan kuponkikoodin kassasivulla, se laskee automaattisesti uudelleen maksettavan summan koodiin liittyvän alennuksen perusteella.

Huomaa: Kuponkikoodeja ei voi käyttää jo tehtyihin tilauksiin! Jos sinulla on vaikeuksia kuponkikoodin syöttämisessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa Asiakaspalvelu ennen tilauksen tekemistä. .

Haluatko saada ilmoituksia erikoiskampanjoistamme? Tilaa uutiskirje tästä niin saat 20 %:n alennuskoodin.

Uutiskirje

Uutiskirje

Uutiskirjeessämme on tietoja erikoistarjouksistamme ja päivityksiä uusista malleistamme. Jos haluat tilata sen ja saada 20%:n alennuskoodin, napsauta tästä.

Myymälähaku

Myymälähaku

Etsi paikalliset Crocs™-myymäläsi ja Crocs™-jälleenmyyjäsi myymälähaku -kartta- ja sijaintipalvelumme avulla.