Toimitusehdot

  • Näitä yleisiä toimitusehtoja sovelletaan kaikkiin asiakkaiden Crocs Nordic Oy:n internetsivujen välityksellä tekemiin tilauksiin ja niihin liittyvään tuotteiden myyntiin.


    1. Sopimuksen syntyminen

    Internetin välityksellä tapahtuva tilaus tulee Crocs Nordic Oy:tä sitovaksi vasta, kun Crocs Nordic Oy on vahvistanut tilauksen tai toimittanut tuotteet. Tilauksen vahvistaminen tapahtuu asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilaus sitoo asiakasta, kun asiakas on lähettänyt tilauksen internetsivujen välityksellä.


    2. Hinta

    Tilaukseen sovelletaan Crocs Nordic Oy:n internetsivulla asiakkaan tilaushetkellä näkyvää tuotteen hintaa. Crocs Nordic Oy pidättää oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hintoihin lisätään käsittely- ja toimituskulut 4,95 € jos tilauksen arvo on alle 49 euroa / tilaus. Asiakkaan tulee suorittaa kauppahinta kokonaisuudessaan tilauksen yhteydessä luottokortilla, PayPal-maksulla tai verkkopankkimaksulla. Katso maksuvaihtoehdot maksutavat-sivultamme.


    3. Toimitus

    Crocs Nordic Oy toimittaa tilatut tuotteet viipymättä sen jälkeen, kun tuote on varastossa. Varastossa olevat tuotteet pyritään toimittamaan 2-5 arkipäivässä. Crocs Nordic Oy ei voi myöntää takuita internetsivuilla myytävien tuotteiden saatavuudesta tai riittävyydestä. Tuotteita toimitetaan näillä yleisillä toimitusehdoilla ainoastaan Suomeen.


    4. Reklamaatiot

    Asiakas on velvollinen tarkistamaan tuotteet viivytyksettä toimituksen vastaanotettuaan. Asiakkaan tulee huomioida, että tuotteen todellinen väri saattaa olla erilainen kuin Internet-sivustolla näkyvä väri asiakkaan näytön asetuksista johtuen. Jos asiakas havaitsee, että tuotteet ovat viallisia tai niissä on muita materiaali- tai valmistusvirheitä, asiakkaan tulee viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta palauttaa tuotteet Crocs Nordic Oy:lle. Mikäli toimitus ei sisällä kaikkia asiakkaan tilaamia tuotteita tai siinä on muu virhe, asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Crocs Nordic Oy:n asiakaspalveluun websales@crocs.fi.


    5. Palautus

    Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa sopimus ilmoittamalla siitä Crocs Nordic Oy:lle 14 päivän kuluessa tilauksen vahvistamisesta taikka tuotteen vastaanottamisesta, jos tuote vastaanotetaan myöhemmin kuin vahvistus. Tuotteen peruuttamisilmoitukseksi katsotaan myös asiakkaan suorittama vastaanotetun tuotteen palauttaminen.

    Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessaan samanlaisessa kunnossa kuin missä se on toimitettu asiakkaalle. Palautetun tuotteen mukana tulee olla kaikki tuotteen yhteydessä kuluttajalle toimitettu materiaali esimerkiksi kenkälaatikko, ripustin ja pakkauspussi. Palauttamisoikeutta ei ole, jos asiakas on ottanut tuotteen käyttöön.

    Crocs Nordic Oy hyvittää asiakkaalle palautettujen tuotteiden arvon toimituskuluineen kortille/tilille, jolta tilaus alun perin maksettiin. Crocs Nordic Oy vastaa myös palautettujen tuotteiden postituskuluista. Jos tuotetta ei voida palauttaa tavanomaisella tavalla postitse, asiakas vastaa sen palautuskustannuksista.

    Tuotteen palautusta varten tarvitset RMA-numeron (Return Merchandise Authorization). Palautusohjeet-linkistä löydät tarkemmat ohjeet: Palautusohjeet


    6. Henkilötiedot

    Crocs Nordic Oy käsittelee asiakkaan henkilötietoja kulloinkin voimassa olevan henkilötietolainsäädännön sallimalla ja velvoittamalla tavalla. Asiakkaan tietoja käsitellään rekisteriselosteessa kuvatuin tavoin ja siinä kuvattuihin tarkoituksiin, muun muassa mahdollisen yhteydenottotarpeen vuoksi ja tilatun tuotteen toimittamiseksi asiakkaalle. Crocs Nordic Oy ei luovuta tietoja edelleen.


    7. Ylivoimainen este

    Crocs Nordic Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos sen täyttämistä on pidettävä kohtuuttomana Crocs Nordic Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevan ylivoimaisen esteen vuoksi. Crocs Nordic Oy ei ole tällaisessa tapauksessa velvollinen korvaamaan asiakkaalle sopimuksen täyttämättä jättämisestä aiheutunutta vahinkoa. Crocs Nordic Oy voi ylivoimaisen esteen sattuessa halutessaan purkaa sopimuksen.


    8. Vastuunrajoitus

    Crocs Nordic Oy ei vastaa muista kuin erikseen nimenomaisesti sovituista vahingoista. Missään olosuhteissa Crocs Nordic Oy ei vastaa mistään asiakkaalle aiheutuneista välillisistä vahingoista.
    Kuluttaja-asiakkaalla on kuitenkin aina kuluttajasuojalain mukaiset oikeudet.


    9. Tuotteen toimittamiseen sovellettavien yleisten myynti- ja toimitusehtojen muuttaminen

    Crocs Nordic Oy:llä on oikeus halutessaan muuttaa näitä ehtoja.
    Tuotteen toimitukseen sovelletaan niitä ehtoja, jotka kulloinkin ovat olleet näkyvissä Crocs Nordic Oy:n verkkosivuilla asiakkaan tehdessä tilauksen.


    10. Sovellettava lainsäädäntö ja riitojen ratkaisu

    Näihin yleisiin sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia, lukuun ottamatta sen lainvalintasäännöksiä. Osapuolet pyrkivät ensisijaisesti neuvotteluteitse ratkaisemaan osapuolten välisestä sopimuksesta, näistä Ehdoista tai niiden soveltamisesta aiheutuvat erimielisyydet.

    Mikäli neuvottelut eivät johda sovintoratkaisuun, erimielisyydet ratkaistaan Suomessa Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakas voi kuitenkin viedä erimielisyyden myös kotipaikkansa käräjäoikeuden tai kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.


    11. Asiakaspalvelu

    Asiakasta kehotetaan kaikissa ongelmatilanteissa olemaan yhteydessä Crocs Nordic Oy:n asiakaspalveluun Crocs Nordic Oy:n internetsivujen välityksellä.


    12. Verkkokaupan ylläpitäjä

    Verkkokauppaa ylläpitää:

    Crocs Nordic Oy
    y-tunnus 2082805-9
    Patamäenkatu 18
    33900 Tampere
    puh. (03) 3454 3444
    fax. (03) 3454 3454
    sähköposti: websales@crocs.fi
    www.crocs.fi

Sivu latautuu...