Yleisimmät kysymykset

Löydät alta vastauksia yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin tai voit ottaa yhteyttä meihin, niin autamme sinua.

Tilaustiedot ja seuranta

Lähetyksen seuranta ja jäljitys

Heti, kun tilauksesi on lähetetty, tarjoamme sinulle pääsyn kuriirimme seurantaan verkossa. Siitä löydät ajantasaisimmat saatavissa olevat tiedot. Huomioi, että voi kestää jopa 24 tuntia sähköpostiviestin vastaanottamisesta ennen kuin verkkoseuranta on nähtävissä.
Tarkastellaksesi verkkoseurantaa katso seuraavat vaihtoehtoa:

  • Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiviestin, joka sisältää linkin kuljetusyhtiön verkkoseurantaan.

  • Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit myös mennä Tilaushistoriaasi Omalla tilillä. Mene sen tilauksen tietoihin, jota haluat seurata, ja napsauta seurantanumeroa Tilausnumero-sarakkeessa. Tämä vie sinut uljetusyhtiön verkkosivustolle.

Muokkaa / Peruuta / tilaa tuote tai tuotteet

Muokkaa/Peruuta/tilaa tuote tai tuotteet

Kun tilaus on tehty, se käsitellään mahdollisimman nopeasti ja huolellisesti, eikä sitä valitettavasti voi enää muuttaa tai perua. Jos olet valinnut väärän mallin tai koon, voit palauttaa tuotteen heti sen saatuasi. Katso palautuskäytäntömme. Jos haluat tilata lisää tuotteita, tee uusi tilaus verkkokaupassamme.

Lasku

Lasku

Laskusi lähetetään sinulle erillisessä sähköpostiviestissä. Huomaa, että toistaiseksi ei ole mahdollista antaa erillistä laskutusosoitetta.

Turvallisuus

Turvallisuus

Luotamme tarjoamaamme maksuturvallisuuteen. Jokainen maksu käsitellään automaattisesti maksutiedoille turvallisessa ja suojatussa ympäristössä.

Kaksoistilaus

Tuplatilaus

Jos saat useita tilausvahvistuksia eri tilausnumeroilla, olet tehnyt vähintään kaksi tilausta. Ellei tämä ollut tarkoituksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu.

Saatavuus

Saatavuus

Varaston täydennyksen vuoksi on mahdollista, että etsimäsi malli ei ole enää saatavissa verkossa.
Tietyn mallin saatavuuskyselyissä ota yhteyttä suoraan osoitteeseen asiakaspalveluumme saadaksesi tietää, koska mallisi palaa valikoimaan.

Koonmääritys

Koonmääritys

Kaikki verkkosivustolla näytetyt koot ovat UK/EU-kokoja, mutta koot kengissäsi ja laskussasi ovat yhdysvaltalaisia kokoja. Lisätietoja Crocsin™ kenkäkoista ja kokojen vertailusta on kätevässä sovitusoppaassamme:

Materiaali (Croslite)

Materiaali (Croslite)

Kaikki Crocs™ -kengät on suunniteltu ja valmistettu käyttäen patentoimaamme umpisoluhartsia , Croslitea™, tekniikkaa, joka antaa jokaiselle kenkäparille Crocsien™ käyttäjien tunteman ja rakastaman pehmeyden, miellyttävyyden, keveyden, tahrimattomuuden ja hajuneston.

Kuumuus: älä altista Crocs™-kenkiäsi kovalle kuumuudelle tai voimakkaalle auringonvalolle pitkiä aikoja. Crocsin PCCR-materiaalin ainutlaatuisten ominaisuuksien vuoksi korkeat lämpötilat saattavat aiheuttaa kenkien vääntymistä.

Crocs-kengät pitäisi pestä ainoastaan käsin. Jos mallissa on vuori, on suositeltavaa laittaa vuorikangas verkkokankaiseen pesupussiin tai valita hienopesu (maks. 30 °), jos käytät pyykinpesukonetta. Crocsien puhdistus pesukoneella on omalla vastuullasi.

Remmit ja niitit

Remmit ja niitit

Palautusoikeutesi ja takuun mukaisten oikeuksiesi lisäksi, jos niitti rikkoutuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalveluumme ja ilmoita pyynnössäsi tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme isoa kirjainta, esim. 01234567CFI) tai myymälä, josta ostit Crocs™-kenkäsi ja kenkien koko, väri ja malli. Lähetämme sinulle niitit maksutta, jos niitä on saatavissa. Ongelmat remmien kanssa kuuluvat tuotteen takuun piiriin.

Tuotteen takuu

Tuotteen takuun

Ole hyvä ja tarkista toimituksesi sisältö sen saapuessa. Jos olet saanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa ja kuvaile vika lyhyesti.

Crocs™-jalkineiden takuu koskee materiaali- ja valmistusvikoja ja on voimassa 90 päivää tuotteen vastaanottamisesta. Jos tänä aikana ilmenee jokin vika, ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalveluumme. Arvioimme pyyntösi ja päätämme, korvataanko tai palautetaanko tuote vai hyvitetäänkö ostohinta (mukaan lukien kuljetuskustannukset).

Huomaa: Älä palauta viallista tuotetta tai viallisia tuotteita ennen kuin saat lisäohjeita. Lisätietoja on yleisissä myyntiehdoissamme.

Valmistusmaa

Valmistusmaa

Crocs™-jalkineet valmistetaan Kiinassa, Italiassa, Meksikossa, Vietnamissa tai Bosniassa.

Maksutavat

Maksutavat

Maksutavat Maat
MasterCard Kaikki
VISA Kaikki
PayPal Kaikki
American Express Kaikki
DIRECTebanking AT,BE,DE
MisterCash BE
GiroPay DE
Maestro Iso-Britannia ja Pohjois-Irlanti
iDEAL NL
Verkkomaksu (Entercash) FI

Maksunpalautukset

Maksunpalautukset

Saat täyden hyvityksen tilauksesta maksetusta ostohinnasta ja kuljetuskustannuksesta keskimäärin kymmenen päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet alkuperäisen tuotteen tai alkuperäiset tuotteet. Hyvitys maksetaan alkuperäiselle kortille/tilille. Palautuksiin liittymättömien hyvitysten käsittely vie myös noin kymmenen arkipäivää. Asiakas maksaa palautuksen Suomessa sijaitsevaan välivarastoon postin hinnoittelun mukaisesti. Crocs maksaa palautuksen sieltä eteenpäin päävarastoon Rotterdamiin, Hollantiin. Kun tilauksesi on vastaanotettu varastollamme, maksunpalautus suoritetaan sinulle automaattisesti.

Kuljetuskustannus

Toimitusmaat / kuljetuskustannus / toimitusajat / kuljetusyhtiö

Maat Kuljetuskustannukset Toimitusaika Kuriiri
Suomi € 6.95 4 – 6 arkipäivää GLS


Toimitukset muihin maihin osoitteesta www.crocs.eu



Huomaa:
• Valitettavasti emme pysty toimittamaan saarille.
• Emme tee toimituksia postilokeroihin.

Lähetyksen seuranta ja jäljitys

Lähetyksen seuranta ja jäljitys

Heti, kun tilauksesi on lähetetty, tarjoamme sinulle pääsyn kuriirimme seurantaan verkossa. Siitä löydät ajantasaisimmat saatavissa olevat tiedot. Huomioi, että voi kestää jopa 24 tuntia sähköpostiviestin vastaanottamisesta ennen kuin verkkoseuranta on nähtävissä.
Tarkastellaksesi verkkoseurantaa katso seuraavat kolme vaihtoehtoa:

  • Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiviestin, joka sisältää linkin kuljetusyhtiön verkkoseurantaan.
  • Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit myös mennä Tilaushistoriaasi Omalla tilillä. Mene sen tilauksen tietoihin, jota haluat seurata, ja napsauta seurantanumeroa Tilausnumero-sarakkeessa. Tämä vie sinut uljetusyhtiön verkkosivustolle.
  • Ellet ole rekisteröitynyt asiakas, voit seurata tilaustasi napsauttamalla Seuraa ja jäljitä -linkkiä kotisivun alaosassa. Täytä tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme isoa kirjainta, esim. 01234567CFI) ja laskutussukunimi. Oikealla puolella on seurantalinkki, joka vie sinut kuljetusyhtiön verkkosivustolle.

Lähetysmaa

Lähetysmaa

Kaikki Crocs™-tuotetilaukset lähetetään Alankomaista.

Palautuspyyntö

Palautuskäytäntö

Hyväksymme palautukset ja myönnämme täyden hyvityksen seuraavien ehtojen mukaisesti:

  1. Osto tehtiin www.crocs.fi
  2. Tuotteet ovat uuden veroisia.
  3. Tuotteet palautetaan 90 päivän kuluessa toimituspäivästä.



Palautusohjeet

Kun olet täyttänyt palautuspyynnön, saat palautusohjeet sisältävän sähköpostin, jossa on linkki palautusetikettiin. Saat tämän sähköpostin tunnin kuluessa. Noudata siinä annettuja ohjeita. Jos et saanut sähköpostia, tarkista ensin roskapostikansiosi ja ota sitten yhteyttä asiakaspalveluun.

Vaihe 1: Anna "tilausnumero" ja "sukunimi" (tilausvahvistuksen mukaisesti)

Vaihe 2: Klikkaa palautusohjeet sisältävän sähköpostin linkkiä palautusetikettiin, tulosta etiketti ja liimaa se näkyvästi ja napakasti palautuspaketin päälle. Vie paketti sitten paikalliseen postiin ja lähetä se palautusetiketin osoitteeseen.

Huomautus:

  • Palautuslähetyskuluja ei korvata.
  • Palautuksen käsittelyyn kuluu 2 viikkoa, minkä jälkeen hyvitys palautetuista tuotteista lähetetään sille luottokortille tai tilille, jota käytettiin tilausta tehdessä.
  • Crocs-vähittäismyymälät eivät hyväksy palautuksia verkko-ostoksista.
  • Voit palauttaa tuotteet useammasta kuin yhdestä tilauksesta samassa paketissa (ja täten maksaa palautuskulut vain kerran). Varmistaaksesi, että käsittelemme kaikki palautetut tuotteet oikein, aseta erillinen palautuspyyntö KUTAKIN tilausta kohti ja liimaa KAIKKI eri palautusetiketit paketin päälle.

Maksunpalautukset

Palautuskuljetuskustannukset

Ellet ole jostakin syystä tyytyväinen ostokseesi, voit aina palauttaa käyttämättömät tuotteet 90 päivän kuluessa. Asiakas maksaa palautuksen Suomessa sijaitsevaan välivarastoon postin hinnoittelun mukaisesti. Crocs maksaa palautuksen sieltä eteenpäin päävarastoon Rotterdamiin, Hollantiin. Kun tilauksesi on vastaanotettu varastossamme, maksunpalautus suoritetaan sinulle automaattisesti.

Vaihdot

Vaihdot

Valitettavasti Crocs™ ei voi toistaiseksi vaihtaa mitään tuotteita. Paras tapa saada uusi tuote on aloittaa palautus (ohjeet saat napsauttamalla tästä) ja tehdä uusi tilaus.

Yksityiskohtaiset palautusohjeet

Return Policy

Palautusta voidaan pyytää 90 päivän kuluessa toimituksesta. Helpoin tapa on käyttää alla esitettyä tavaran palautusmenettelyä. Tällä tavoin Crocs™ voi käsitellä palautuksesi asianmukaisesti ja myöntää hyvityksen:

  1. Klikkaa linkkiä "Palautukset" (otsikon "Asiakaspalvelu" alla) sen verkkosivun alaosassa, josta tilasit tuotteesi.
  2. Kirjoita tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme isoa kirjainta, esim. 00012345CFI) ja tilaukseen liittyvä sukunimi tilausvahvistuksesi mukaisesti.
  3. Klikkaa painiketta "Palauta tuotteita".
  4. Valitse tuote tai tuotteet, jotka haluat palauttaa, sekä syy palautukselle kullekin tuotteelle.
  5. Vahvista palautuspyyntösi klikkaamalla painiketta"Jatka palautusta".
  6. Saat palautusohjeet sisältävän sähköpostin, jossa on linkki palautusetikettiin. Saat tämän sähköpostin tunnin kuluessa. Noudata siinä annettuja ohjeita.
  7. Saat täyden hyvityksen tuotteen hinnasta 10 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen tai tuotteet. Hyvitys myönnetään luottokortille tai tilille, jota käytettiin tilauksen tekemiseen.

Huomautus: Jos olet vastaanottanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen websales@crocs.fi. Liitä kyseiseen sähköpostiin mukaan tilausnumerosi (päättyy kirjaimiin CFI) sekä lyhyt kuvaus viasta. Älä palauta viallisia tuotteita, ennen kuin saat lisäohjeita.

Oma tili

Oma tili

Rekisteröidy maksuttomalle tilille saadaksesi paremman näkymän kaikkiin tilauksiisi. Voit myös hallinnoida henkilökohtaisia asetuksiasi, kuten yhteys-, toimitus- ja maksutietojasi.

Jos haluat luoda tilin, napsauta tästä.

Huomaa: Se, että olet tilannut uutiskirjeen, ei tarkoita sitä, että olet luonut tilin. Samaten tilauksen tekeminen ei luo tiliä automaattisesti.

Jos olet unohtanut sisäänkirjautumissalasanasi, napsauta tästä pyytääksesi uuden.

Kuponkikoodit

Kuponkikoodit

Kuponkikoodi on hyvä tapa säästää rahaa verkko-ostoksilla. Se on erikoiskoodi, jonka annat kassalla saadaksesi alennuksen välittömästi. Olemassa olevat koodit kannattaa kopioida ja liittää ostoskorissa.

Kun annat voimassa olevan kuponkikoodin kassasivulla, se laskee automaattisesti uudelleen maksettavan summan koodiin liittyvän alennuksen perusteella.

Huomaa: Kuponkikoodeja ei voi käyttää jo tehtyihin tilauksiin! Jos sinulla on vaikeuksia kuponkikoodin syöttämisessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa Asiakaspalvelu ennen tilauksen tekemistä. .

Haluatko saada ilmoituksia erikoiskampanjoistamme? Tilaa uutiskirje tästä niin saat 20 %:n alennuskoodin.

Uutiskirje

Uutiskirje

Uutiskirjeessämme on tietoja erikoistarjouksistamme ja päivityksiä uusista malleistamme. Jos haluat tilata sen ja saada 20%:n alennuskoodin, napsauta tästä.

Myymälähaku

Myymälähaku

Etsi paikalliset Crocs™-myymäläsi ja Crocs™-jälleenmyyjäsi myymälähaku -kartta- ja sijaintipalvelumme avulla.