Yleisimmät kysymykset
Löydät alta vastauksia yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin tai voit ottaa yhteyttä meihin, niin autamme sinua.
-
COVID19
-
COVID19
Päivitetty viimeksi: 21. syyskuu 2020
Kuinka tämä vaikuttaa Crocs-myymälöihin?
Pyrimme edelleen varmistamaan työntekijöidemme terveyden ja turvallisuuden. Olemme avanneet myymälöitämme uudelleen paikallisia säädöksiä noudattaen.
Kuinka tämä vaikuttaa kykyymme käsitellä verkossa tehtyjä tilauksia?
Tuotteiden käsittelytilamme toimivat edelleen normaalisti, eivätkä käyttämämme kuljetusliikkeet ole ilmoittaneet muutoksista normaaleihin toimitusaikatauluihinsa.
Kuinka tämä vaikuttaa toimituksiin?
Koska henkilöstöämme on vähennetty ja työntekijöidemme terveys ja turvallisuus pyritään varmistamaan sosiaalisen kanssakäymisen vähentämistoimenpiteillä, toimituksissamme on pieniä viiveitä. Pyrimme kaikin voimin toimittamaan tuotteet mahdollisimman nopeasti.
Kuinka tämä vaikuttaa asiakaspalveluumme?
Reagointinopeutemme saattaa olla aiempaa hitaampi, sillä teemme muutoksia asiakaspalvelutiimimme henkilöstöön ja aikatauluihin. Pahoittelemme tämän aiheuttamaa haittaa. -
Tilaustiedot ja seuranta
-
Lähetyksen seuranta ja jäljitys
Heti, kun tilauksesi on lähetetty, tarjoamme sinulle pääsyn kuriirimme seurantaan verkossa. Siitä löydät ajantasaisimmat saatavissa olevat tiedot. Huomioi, että voi kestää jopa 24 tuntia sähköpostiviestin vastaanottamisesta ennen kuin verkkoseuranta on nähtävissä.
Tarkastellaksesi verkkoseurantaa katso seuraavat vaihtoehtoa:
- Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiviestin, joka sisältää linkin kuljetusyhtiön verkkoseurantaan.
- Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit myös mennä Tilaushistoriaasi Omalla tilillä. Mene sen tilauksen tietoihin, jota haluat seurata, ja napsauta seurantanumeroa Tilausnumero-sarakkeessa. Tämä vie sinut uljetusyhtiön verkkosivustolle.
-
Muokkaa / Peruuta / tilaa tuote tai tuotteet
-
Muokkaa/Peruuta/tilaa tuote tai tuotteet
Kun tilaus on tehty, se käsitellään mahdollisimman nopeasti ja huolellisesti, eikä sitä valitettavasti voi enää muuttaa tai perua. Jos olet valinnut väärän mallin tai koon, voit palauttaa tuotteen heti sen saatuasi. Katso palautuskäytäntömme. Jos haluat tilata lisää tuotteita, tee uusi tilaus verkkokaupassamme.
-
Lasku
-
Lasku
Laskusi lähetetään sinulle erillisessä sähköpostiviestissä. Huomaa, että toistaiseksi ei ole mahdollista antaa erillistä laskutusosoitetta.
-
Turvallisuus
-
Turvallisuus
Luotamme tarjoamaamme maksuturvallisuuteen. Jokainen maksu käsitellään automaattisesti maksutiedoille turvallisessa ja suojatussa ympäristössä.
-
Kaksoistilaus
-
Tuplatilaus
Jos saat useita tilausvahvistuksia eri tilausnumeroilla, olet tehnyt vähintään kaksi tilausta. Ellei tämä ollut tarkoituksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu.
-
Saatavuus
-
Saatavuus
Varaston täydennyksen vuoksi on mahdollista, että etsimäsi malli ei ole enää saatavissa verkossa.
Tietyn mallin saatavuuskyselyissä ota yhteyttä suoraan osoitteeseen asiakaspalveluumme saadaksesi tietää, koska mallisi palaa valikoimaan. -
Koonmääritys
-
Koonmääritys
Kaikki verkkosivustolla näytetyt koot ovat UK/EU-kokoja, mutta koot kengissäsi ja laskussasi ovat yhdysvaltalaisia kokoja. Lisätietoja Crocsin™ kenkäkoista ja kokojen vertailusta on kätevässä sovitusoppaassamme:
Kenkien kokotaulukko -
Materiaali (Croslite)
-
Materiaali (Croslite)
Kaikki Crocs™ -kengät on suunniteltu ja valmistettu käyttäen patentoimaamme umpisoluhartsia , Croslitea™, tekniikkaa, joka antaa jokaiselle kenkäparille Crocsien™ käyttäjien tunteman ja rakastaman pehmeyden, miellyttävyyden, keveyden, tahrimattomuuden ja hajuneston.
Kuumuus: älä altista Crocs™-kenkiäsi kovalle kuumuudelle tai voimakkaalle auringonvalolle pitkiä aikoja. Crocsin PCCR-materiaalin ainutlaatuisten ominaisuuksien vuoksi korkeat lämpötilat saattavat aiheuttaa kenkien vääntymistä.Crocs-kengät pitäisi pestä ainoastaan käsin. Jos mallissa on vuori, on suositeltavaa laittaa vuorikangas verkkokankaiseen pesupussiin tai valita hienopesu (maks. 30 °), jos käytät pyykinpesukonetta. Crocsien puhdistus pesukoneella on omalla vastuullasi.
-
Istuvuus ja mukavuus
-
Istuvuus
- Standard: Ei ekstra tilaa, tuntuu mukavan tukevalta jalassa.
- Relaxed: Vähän tilaa, tuntuu tukevammalta jalassa.
- Roomy: Reiluin ja tilavin mallimme.
Mukavuus
- Iconic Crocs Comfort™: Alkuperäisen Croslite™ materiaalin mukavuus: Tuntuu mukavalta ja tukee koko päivän.
- Dual Crocs Comfort™: Enemmän mukavuutta: Tuntuu mukavalta ja tukee koko päivä.
- Triple Crocs Comfort™: Eniten mukavuutta: Pehmeä päällinen, sukella pehmeyteen ja saat tukea jaloillesi koko päiväksi.
-
Remmit ja niitit
-
Remmit ja niitit
Emme tällä hetkellä vaihda remmejä, irtovuorausta tai rivet-niittejä (kiinnittävät remmin kenkään). Jos tuotteessasi on mielestäsi laatuongelma, korjaamme asian. Tuotteet voidaan palauttaa, ja niiden maksu hyvitetään 90 päivän sisällä ostokuitin tai -tositteen päivämäärästä. Jos sinulla ei ole ostokuittia tai 90 päivän aikaraja on umpeutunut, emme voi hyvittää tuotteesta maksamaasi hintaa.
-
Tuotteen takuu
-
Tuotteen takuun
Ole hyvä ja tarkista toimituksesi sisältö sen saapuessa. Jos olet saanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa ja kuvaile vika lyhyesti.
Crocs™-jalkineiden takuu koskee materiaali- ja valmistusvikoja ja on voimassa 90 päivää tuotteen vastaanottamisesta. Jos tänä aikana ilmenee jokin vika, ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalveluumme. Arvioimme pyyntösi ja päätämme, korvataanko tai palautetaanko tuote vai hyvitetäänkö ostohinta (mukaan lukien kuljetuskustannukset).
Huomaa: Älä palauta viallista tuotetta tai viallisia tuotteita ennen kuin saat lisäohjeita. Lisätietoja on yleisissä myyntiehdoissamme. -
Valmistusmaa
-
Valmistusmaa
Crocs™-jalkineet valmistetaan Kiinassa, Italiassa, Meksikossa, Vietnamissa tai Bosniassa.
-
Maksutavat
-
Maksutavat
Maksutavat Maat MasterCard Kaikki VISA Kaikki PayPal Kaikki American Express Kaikki DIRECTebanking AT,BE,DE MisterCash BE GiroPay DE Maestro Iso-Britannia ja Pohjois-Irlanti iDEAL NL Verkkomaksu (Entercash) FI Apple Pay UK,FR,FI Klarna UK,DE,FI,NL
Osta smooothisti Klarnalla.
Ei väliä mitä ja miten ostat - Klarna tekee maksamisesta smooothia.
Maksa heti.
Voit halutessasi maksaa heti, ilman että syötät maksukortin numeroa tai salasanaa. “Maksa heti” on juuri niin smoooth kuin miltä se vaikuttaakin.
Maksa myöhemmin.
Kokeile ensin, maksa myöhemmin. Tämä tarkoittaa sitä, että saat tilaamasi tuotteet ensin kotiisi ja päätät vasta sitten haluatko pitää ne vai et. Maksat vain niistä tuotteista jotka päätät pitää. Klarna tarjoaa 14 päivän ilmaisen maksuajan ‘maksa myöhemmin’ maksutavalla. Jos jotain on vialla, Klarnan ostajan turva takaa, että saat rahasi takaisin.
-
Maksunpalautukset
-
Maksunpalautukset
Saat täyden hyvityksen tilauksesta maksetusta ostohinnasta ja kuljetuskustannuksesta keskimäärin kymmenen päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet alkuperäisen tuotteen tai alkuperäiset tuotteet. Hyvitys maksetaan alkuperäiselle kortille/tilille. Palautuksiin liittymättömien hyvitysten käsittely vie myös noin kymmenen arkipäivää. Asiakas maksaa palautuksen Suomessa sijaitsevaan välivarastoon postin hinnoittelun mukaisesti. Crocs maksaa palautuksen sieltä eteenpäin päävarastoon Rotterdamiin, Hollantiin. Kun tilauksesi on vastaanotettu varastollamme, maksunpalautus suoritetaan sinulle automaattisesti.
-
Kuljetuskustannus
-
Toimitusmaat / kuljetuskustannus / toimitusajat / kuljetusyhtiö
Maat Kuljetuskustannukset Toimitusaika Kuriiri Suomi € 6.95 4 – 6 arkipäivää GLS
Toimitukset muihin maihin osoitteesta www.crocs.eu
Huomaa:
• Valitettavasti emme pysty toimittamaan saarille.
• Emme tee toimituksia postilokeroihin.
-
Lähetyksen seuranta ja jäljitys
-
Lähetyksen seuranta ja jäljitys
Heti, kun tilauksesi on lähetetty, tarjoamme sinulle pääsyn kuriirimme seurantaan verkossa. Siitä löydät ajantasaisimmat saatavissa olevat tiedot. Huomioi, että voi kestää jopa 24 tuntia sähköpostiviestin vastaanottamisesta ennen kuin verkkoseuranta on nähtävissä.
Tarkastellaksesi verkkoseurantaa katso seuraavat kolme vaihtoehtoa:
- Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiviestin, joka sisältää linkin kuljetusyhtiön verkkoseurantaan.
- Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit myös mennä Tilaushistoriaasi Omalla tilillä. Mene sen tilauksen tietoihin, jota haluat seurata, ja napsauta seurantanumeroa Tilausnumero-sarakkeessa. Tämä vie sinut uljetusyhtiön verkkosivustolle.
- Ellet ole rekisteröitynyt asiakas, voit seurata tilaustasi napsauttamalla Seuraa ja jäljitä -linkkiä kotisivun alaosassa. Täytä tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme isoa kirjainta, esim. 01234567CFI) ja laskutussukunimi. Oikealla puolella on seurantalinkki, joka vie sinut kuljetusyhtiön verkkosivustolle.
-
Lähetysmaa
-
Lähetysmaa
Kaikki Crocs™-tuotetilaukset lähetetään Alankomaista.
-
Palautuspyyntö
-
Palautuskäytäntö
Hyväksymme palautukset ja myönnämme täyden hyvityksen seuraavien ehtojen mukaisesti:
- Osto tehtiin www.crocs.fi
- Tuotteet ovat uuden veroisia.
- Tuotteet palautetaan 90 päivän kuluessa toimituspäivästä.
Palautusohjeet
Kun olet täyttänyt palautuspyynnön, saat palautusohjeet sisältävän sähköpostin, jossa on linkki palautusetikettiin. Saat tämän sähköpostin tunnin kuluessa. Noudata siinä annettuja ohjeita. Jos et saanut sähköpostia, tarkista ensin roskapostikansiosi ja ota sitten yhteyttä asiakaspalveluun.
Vaihe 1: Anna "tilausnumero" ja "Sähköpostiosoite" (tilausvahvistuksen mukaisesti)
Vaihe 2: Klikkaa palautusohjeet sisältävän sähköpostin linkkiä palautusetikettiin, tulosta etiketti ja liimaa se näkyvästi ja napakasti palautuspaketin päälle. Vie paketti sitten paikalliseen postiin ja lähetä se palautusetiketin osoitteeseen.
Huomautus:- Palautuslähetyskuluja ei korvata.
- Palautuksen käsittelyyn kuluu 2 viikkoa, minkä jälkeen hyvitys palautetuista tuotteista lähetetään sille luottokortille tai tilille, jota käytettiin tilausta tehdessä.
- Crocs-vähittäismyymälät eivät hyväksy palautuksia verkko-ostoksista.
- Voit palauttaa tuotteet useammasta kuin yhdestä tilauksesta samassa paketissa (ja täten maksaa palautuskulut vain kerran). Varmistaaksesi, että käsittelemme kaikki palautetut tuotteet oikein, aseta erillinen palautuspyyntö KUTAKIN tilausta kohti ja liimaa KAIKKI eri palautusetiketit paketin päälle.
-
Yhteistyöprojektien tai erikoistapahtumien tuotteet voi palauttaa, mutta palautus on tehtävä 14 päivän kuluessa tilauksen peruuttamisesta:
I. Tilaus on peruutettava 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
II. Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa tilauksen peruuttamisesta.
-
Maksunpalautukset
-
Palautuskuljetuskustannukset
Ellet ole jostakin syystä tyytyväinen ostokseesi, voit aina palauttaa käyttämättömät tuotteet 90 päivän kuluessa. Asiakas maksaa palautuksen Suomessa sijaitsevaan välivarastoon postin hinnoittelun mukaisesti. Crocs maksaa palautuksen sieltä eteenpäin päävarastoon Rotterdamiin, Hollantiin. Kun tilauksesi on vastaanotettu varastossamme, maksunpalautus suoritetaan sinulle automaattisesti.
-
Vaihdot
-
Vaihdot
Valitettavasti Crocs™ ei voi toistaiseksi vaihtaa mitään tuotteita. Paras tapa saada uusi tuote on aloittaa palautus (ohjeet saat napsauttamalla tästä) ja tehdä uusi tilaus.
-
Yksityiskohtaiset palautusohjeet
-
Return Policy
Palautusta voidaan pyytää 90 päivän kuluessa toimituksesta. Helpoin tapa on käyttää alla esitettyä tavaran palautusmenettelyä. Tällä tavoin Crocs™ voi käsitellä palautuksesi asianmukaisesti ja myöntää hyvityksen:
- Klikkaa linkkiä "Palautukset" (otsikon "Asiakaspalvelu" alla) sen verkkosivun alaosassa, josta tilasit tuotteesi.
- Kirjoita tilausnumerosi (kahdeksan numeroa ja kolme isoa kirjainta, esim. 00012345CFI) ja tilaukseen liittyvä sukunimi tilausvahvistuksesi mukaisesti.
- Klikkaa painiketta "Palauta tuotteita".
- Valitse tuote tai tuotteet, jotka haluat palauttaa, sekä syy palautukselle kullekin tuotteelle.
- Vahvista palautuspyyntösi klikkaamalla painiketta"Jatka palautusta".
- Saat palautusohjeet sisältävän sähköpostin, jossa on linkki palautusetikettiin. Saat tämän sähköpostin tunnin kuluessa. Noudata siinä annettuja ohjeita.
- Saat täyden hyvityksen tuotteen hinnasta 10 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen tai tuotteet. Hyvitys myönnetään luottokortille tai tilille, jota käytettiin tilauksen tekemiseen.
Huomautus: Jos olet vastaanottanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Liitä kyseiseen sähköpostiin mukaan tilausnumerosi (päättyy kirjaimiin CFI) sekä lyhyt kuvaus viasta. Älä palauta viallisia tuotteita, ennen kuin saat lisäohjeita.
Oma tili
Oma tili
Rekisteröidy maksuttomalle tilille saadaksesi paremman näkymän kaikkiin tilauksiisi. Voit myös hallinnoida henkilökohtaisia asetuksiasi, kuten yhteys-, toimitus- ja maksutietojasi.
Jos haluat luoda tilin, napsauta tästä.
Huomaa: Se, että olet tilannut uutiskirjeen, ei tarkoita sitä, että olet luonut tilin. Samaten tilauksen tekeminen ei luo tiliä automaattisesti.
Jos olet unohtanut sisäänkirjautumissalasanasi, napsauta tästä pyytääksesi uuden.Kuponkikoodit
Kuponkikoodit
Kuponkikoodi on hyvä tapa säästää rahaa verkko-ostoksilla. Se on erikoiskoodi, jonka annat kassalla saadaksesi alennuksen välittömästi. Olemassa olevat koodit kannattaa kopioida ja liittää ostoskorissa.
Kun annat voimassa olevan kuponkikoodin kassasivulla, se laskee automaattisesti uudelleen maksettavan summan koodiin liittyvän alennuksen perusteella.
Huomaa: Kuponkikoodeja ei voi käyttää jo tehtyihin tilauksiin! Jos sinulla on vaikeuksia kuponkikoodin syöttämisessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa Asiakaspalvelu ennen tilauksen tekemistä. .
Haluatko saada ilmoituksia erikoiskampanjoistamme? Tilaa uutiskirje tästä niin saat 15 %:n alennuskoodin.Uutiskirje
Uutiskirjeessämme on tietoja erikoistarjouksistamme ja päivityksiä uusista malleistamme. Jos haluat tilata sen ja saada 20%:n alennuskoodin, napsauta tästä.
Myymälähaku
Myymälähaku
Etsi paikalliset Crocs™-myymäläsi ja Crocs™-jälleenmyyjäsi myymälähaku -kartta- ja sijaintipalvelumme avulla.